
Nova era medijskih formata — pratimo TV kanale tiskovnih medija
Medijski krajolik nastavlja evoluirati, pa tako svjedočimo uzbudljivoj promjeni u načinu na koji se sadržaj isporučuje i konzumira. Posljednjih smo mjeseci primijetili trend: tradicionalni tiskani mediji šire svoj doseg u televiziju.
Na taj su se potez odlučili Večernji TV, Poslovni TV i 24sata TV. S novim kanalima koji kombiniraju najbolje od oba svijeta, donose priloge top-reportera i komentatora, razgovore s akterima važnih društvenih tema, ali i zabavni sadržaj.
I ne samo to: ovi kanali, koji se promoviraju kao TV postaje, zapravo su najnovije proširenje tiskarskih brendova — i preuzimaju YouTube prostor!
Hibridni formati kao dodana vrijednost za publiku
Odakle ovi noviteti? Granice između tiska i televizije postaju sve tanje jer izdavači prepoznaju vrijednost zbližavanja s već odanom publikom te porast popularnosti videa. Novim kanalima istovremeno zadržavaju povjerenje i urednički glas, a gledatelji sada mogu pristupiti pouzdanim sadržajima na koje su navikli od svojih omiljenih tiskarskih izdanja, ali u angažiranijem, stvarnom formatu.
Budućnost medija je tu — i ona je multidimenzionalna. U Presscutu, pomno pratimo kako novi medijski formati oblikuju budućnost sadržaja i kontinuirano razvijamo rješenja za praćenje medija koja vas drže u tijeku sa svim promjenama.
Novi će kanali zasigurno donijeti rasprave o značajnim temama i samo praćenjem i novih kanala liste praćenja su zaista potpune.
Imate dodatna pitanja? Kontaktirajte nas.
Komentirajte