Od podataka do uvida: snaga dashboarda i metrika u media monitoringu

Digitalni prostor nezaustavljivo raste i praćenje medijskih objava već je neko vrijeme izazov za tvrtke, marketinške odjele i PR stručnjake– ponajviše zbog njihove količine.

Ipak, precizni monitoring tek je pola posla. Prikupljene objave potrebno je sistematizirati, a potom iz njih iščitati detaljne uvide i metrike, kako bismo razumjeli učinkovitost komunikacijske kampanje i medijskog nastupa.

Naša platforma za medijsko praćenje, NewtonOne New Generation donosi inovativna rješenja koja omogućuju detaljan uvid u najvažnije metrike i trendove, koristeći vrhunske tehnologije za analizu i vizualizaciju podataka.

 

Dashboardi – jasna slika vaše komunikacije

Dashboarde ili nadzorne ploče možemo ukratko opisati kao vizualni prikaz velikog broja prikupljenih podataka – u našem konkretnom slučaju, objava prikupljenih media monitoringom.

Drugim riječima: oni na lako razumljiv i privlačan način vizualiziraju metrike koje prikazuju uspješnost vaših komunikacijskih napora.

Ovisno o tome pratite li trendove unutar industrije, doseg objava u kojima se spominjete, ili vas zanima koji su vam mediji naklonjeniji, naš dashboard nudi intuitivno sučelje koje vizualno prikazuje i analizira složene skupove podataka.

Dashboardi vrlo efikasno informiraju vašu komunikacijsku strategiju. Pomoću njih možete brzo i jednostavno ustanoviti jeste li ostvarili KPI-eve, ide li vaša kampanja u željenim smjeru ili je potrebno alocirati resurse.

 

 

Što nam govore brojke? Ključne metrike medijskog praćenja

Koje su, dakle, kvatitativne metrike koje se mogu iščitati iz naših dashboarda? U nastavku donosimo neke od najvažnijih:

  • Reach ili Doseg – dnevni, tjedni ili mjesečni. Pokazuje broj jedinstvenih korisnika (osoba) koji su posjetili određenu stranicu u definiranom vremenskom razdoblju. „Jedinstveni“ znači da se svaki korisnik broji samo jednom, bez obzira koliko puta posjeti stranicu. Koristan je za razumijevanje veličine publike.
  • OTS (Opportunity to See). Mjeri koliko je puta vaša poruka imala priliku biti viđena od strane publike, temeljeći se na dosezima medija u kojem je objavljena. OTS je ključna metrika za mjerenje stvarnog dosega kampanja i medijskih objava u tiskanim, radijskim i televizijskim medijima.
  • AVE (Advertising Value Equivalent). Mjeri ekvivalentnu vrijednost reklame na temelju medijskog prostora koji je zauzet od strane vaših objava. Govori koliko bi vas koštalo postići isti učinak kroz plaćeno oglašavanje.
  • Iako nailazi na kritike, ima i prednosti jer je jednostavan i lako razumljiv uvid, koji prikazuje vrijednost generiranu kroz medijsku prisutnost. Utoliko pomaže i u određivanju budžeta za PR kampanje.
  • GRP (Gross Rating Point) ili medijski utjecaj. Metrika koja predstavlja kumulativnu gledanost, slušanost ili čitanost u ciljnoj skupini, bez obzira na to koliko puta ista osoba vidi, čuje ili pročita određeni sadržaj.
  • Top autori i Top izvori. Ove metrike pomažu u identifikaciji najutjecajnijih autora i izvora, omogućujući vam da prepoznate koji novinari, blogeri ili mediji imaju najviše utjecaja na vaš brand.
  • Teme i ciljne skupine: Naša platforma omogućuje analizu koja razvrstava objave po temama i prepoznaje demografske skupine do kojih je poruka najviše dopirala. Ove metrike pomažu u prilagodbi marketinških strategija prema specifičnim interesima i potrebama ciljanih grupa.

 

Osim spomenutih metrika, pratimo i ukupne brojeve stavki odnosno spominjanja, ukupnu vidljivost, raščlambu po vrstama medija koji su pisali o vama, broj članaka tijekom vremena, ciljne skupine i njihove demografske podatke te mnoge, mnoge druge.

Za svaku od njih na raspolaganju vam stoji više od 40 vrsta grafikona na izbor te kvalitativne metrike između kojih možete birati kako biste pripremili baš onakav izvještaj kakav vam je potreban.

Obratite nam se za probno praćenje.

Komentirajte

Možda će vas zanimati