
KOMferencija 2024: AI je već odavno dio naše svakodnevice
U Splitu je od 7. do 9. studenog održana KOMferencija, koja je okupila više od 500 stručnjaka za odnose s javnošću, novinara i drugih komunikatora. Riječ je o strukovnom događanju s više od 20 godina tradicije, u organizaciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
Presscut je i ranijih godina rado pohađao KOMferenciju, no ove smo godine imali čast sudjelovati i kao panelisti i predavači. Ovogodišnja je tema bila PrirodAI društvo, kojoj su naši Marko Buljan i Lea Skube doprinijeli svojim znanjem i zanimljivim primjerima iz media monitoring svakodnevice.
Na panelu „Proboj tehnologije: Umjetna inteligencija u strojnom čitanju i pretraživanju interneta“, Marko je pokušao objasniti zašto se o umjetnoj inteligenciju priča tek u posljednjih godinu ili dvije, iako ona postoji mnogo duže. Dodao je i kako ju u Presscutu koristimo već duži niz godina za strojno čitanje i klasifikaciju sadržaja, ali da naši kolege i dalje rade finalne provjere prije slanja korisnicima, kako bi im omogućili samo relevantan sadržaj. Na taj je način ujedno i odgovorio na pitanje hoće li AI neka od radnih mjesta uskoro učiniti nepotrebnima.
Lea je održala predavanje na temu „Komunikacija pod mikroskopom: Kako PR uz pametne podatke mijenja svijet“ gdje je na primjeru našeg istraživanja o donacijama i korištenja naše nove platforme NewtonOne New Generation pojasnila kako su pametni podaci najbolji temelj svake komunikacijske strategije. Pritom napredna tehnologija značajno pomaže, no za najbolje rezultate – ljudska je stručnost još uvijek nezamjenjiva.
Naša partnerska tvrtka Media net doprinijela je panelu „Migracije i mediji: Prikazi, percepcije i politički narativi“ svojim dvama istraživanjima – analizom sadržaja medijskih objava o migracijama i migrantima te istraživanjem javnog mišljenja provedenim za Institut za migracije, a koje je provedeno na uzorku od 1000 građana, s ciljem razumijevanja stavova prema migrantima.
Komentirajte