Bili smo – FIBEP Spring Summit 2022!

Donosimo zanimljivosti dvodnevnog FIBEP Spring Summita 2022. Tema su tehnološki trendovi i velike promjene koje nas očekuju.

Louis Rosenberg, pionir u VR tehnologiji, govorio je o mogućnostima i prijetnjama koje donosi digitalna budućnost, Metaverse i proširena stvarnost, za koju su velike tech kompanije, ali i oglašivači, jako zainteresirani i već naveliko u nju ulažu. Predviđa se da će se način na koji živimo, komuniciramo, informiramo se i doživljavamo stvarnost postupno početi mijenjati 2024. godine, kada Apple planira lansirati naočale za proširenu stvarnost, koje će vremenom postati naše primarno sučelje sa digitalnim sadržajem i zamijeniti pametne telefone.

Osim revolucionarnih promjena u svakodnevnom načinu života sviju nas, promjene se događaju i u Media Intelligence industriji. Naglasak je na tehnologijama za strojno učenje, NLP i umjetnoj inteligenciji, koju koristimo i u Newton Media Grupi, prediktivnim analizama, automatskom prepoznavanju lažnih vijesti, ESG standardima (Ekološko, društveno i korporativno upravljanje tvrtki u svrhu doprinosa ciljevima opće društvene dobrobiti) koje će kompanije morati uključiti u godišnja izvješća i prema kojima će investitori odlučivati u koju kompaniju uložiti.

Drugi dan Summita razmjenjivali smo iskustva u poslovanju i učvršćivali veze sa članovima FIBEP-a, predstavnicima Media Intelligence i tehnoloških tvrtki iz cijelog svijeta. Govorilo se o najboljim poslovnim praksama, načinu prodaje usluge i odnosima s korisnicima te je naglasak bio na transparentnosti prema klijentima, realnim obećanjima i potrebi da se ta obećanja ne samo ispune, već i nadmaše kako bi se održali dugoročni dobri i uspješni odnosi. Klijenta je potrebno nastojati razumjeti i razmišljati o tome kako im naša  usluga može pomoći u poslovanju. Komparativna prednost Media-Intelligence tvrtki koje ne nude samo SAS (Software as a Service) je u tome da pružamo uslugu ‘po mjeri’, prilagođenu svakom pojedinom klijentu te bogata baza informacija koje posjedujemo, a omogućuje nam da se dobro pripremimo za svaki projekt.

Zaključak je da je dobro biti članom velike obitelji tvrtki koje se bave istim poslom, jer je to okruženje u kojem se saznaju novosti iz struke, uči na primjeru drugih te dogovaraju poslovne suradnje, osobito kada je potrebno proširiti postojeći portfelj usluga, na primjer medijskim podacima iz zemlje u kojoj nemamo organizirano medijsko praćenje. Također, svakog člana strukovnog udruženja obvezuje kodeks poštene i partnerske poslovne suradnje među članovima, koji omogućuje napredak i opstanak u poslovnom svijetu. Veselimo se sljedećem FIBEP-u koji će se održati u Dublinu u rujnu ove godine.

Komentirajte

Možda će vas zanimati