Istraživanje

Utjecaj vizualnih elemenata forme na usvajanje sadržaja na Facebooku

Nositelji istraživanja prof. dr. sc. Mario Plenković, Darja Kupinić Guščić i dr. sc. Slobodan Hadžić dokazali su postojanje veze između organskog dosega i broja sviđanja.

Za potrebe znanstvenog rada, čija se objava očekuje krajem godine, provedeno je istraživanje o utjecaju vizualnih elemenata forme na usvajanje sadržaja na Facebooku te korelaciji između sviđanja i ostvarenoga organskog dosega.

Za potrebe ovog rada podatke o administraciji Facebook profila ustupila su nam i dva naša korisnika, Erste banka i Zagrebačka pivovara, kojima i ovom prilikom zahvaljujemo.
Istraživanje je pokazalo da postojanje vizualnih elemenata forme nije presudno za usvajanje sadržaja na Facebooku, prije svega zbog vrlo male količine sadržaja u kojem su vizualni elementi izostali.

Unatoč nenormalnosti distribucije koja je uočena u objema promatranim varijablama dokazano je postojanje veze između organskog dosega i broja sviđanja. Ova je korelacija tim važnija ako se barata s većom količinama podataka.

Nositelji istraživanja su prof. dr. sc. Mario Plenković, Darja Kupinić Guščić i dr. sc. Slobodan Hadžić.

Napišite komentar

Možda će vas zanimati